Powered By Blogger

sâmbătă, 31 decembrie 2011

CURATENIA DE CRACIUN IN SENSUL SPIRITUAL...al.....


Eu asa , i-as spune"CURATENIA DE CRACIUN".Acum un an inca nu eram<asezat>asa cum ar fi trebuit  in comunitatea A.A.-spiritual ma refer,dupa credinta mea a trebuit sa se produca in mine acea TREZIRE SPIRITUALA ,unde mai erau ramasite ale ideologiei ateiste si a  materialismului -dialectic de  pana in "89,iar mai curand dupa.....a cantarilor in noapte la ore nepotrivite si cu rachiul in" freza"ingurgitat in gasca.Abia acum am inceput sa ascult si sa inteleg ECOUL COLINZILOR cantate pe voci(pe cand eu le cantam la muzicuta altadata)acum au sens spiritual-atunci aveau tema aleasa sau ad-hoc o ticluiam,in functie de adrisant.Privind acum in siesi incep sa observ cum curatirea interioara se produce linistit si asezat in mod ordonat in  mintea si sufletul meu,avand convingerea ca asa a randuit DUMNEZEU .Am ajuns -cred eu la acel echilibru spiritual si linistea interioara s-a instalat putin cate putin ,daca nu chiar am depasit nivelul meu de dinainte ,l-am observat si eu dar mai cu seama cei din jurul meu -FAMILIA(sotia,copii,nepotii),colegii si prietenii.Am ajuns sa ma recunosc invinsul de altadata si castigatorul  de acum,am castigat LIBERTATEA -acea libertate de a dispune de tine prin munca -TU si nu altcineva(alcoolul,colegii de pahar-cei rau intentionati s.a.)Uneori seara inainte de culcare ma gandesc ....ca ce s-ar fi ales din mine ,unde mai eram eu ,daca mai existam si daca da -ce faceam.?....daca nu-mi schimbam SENSUL vietii -probabil eram la 2 .....sub.....la ...PACEA-pardon !!Ce am remarcat totusi la mine ? s-a produs o schimbare :dintr-un EGOIST egocentric,semidoct-sadea untr-un egoist chiar nonsalant ca sa nu spun (nesimtit) si am mai constatat ca schimbarea pe timpul ABSTINENTEI SENINE mi-a condus pasii mei prin PASII -programului la FERICIRE in adevaratul sens al cuvantului..Ma recunosc dupa nume Dorel ,dar sunt ALT OM.,Va doresc tuturor schimbarea  in bine pentru anul nou -2012 si "LA MULTI ANI" 

Un comentariu:

  1. foto(1)floare"Lacrimile Maicii Domnului"sau Floarea de Ceara din (Hoia carnosa):foto 2.Catedrala "Nasterea Maicii Domnului"Str. Marasesti.Suceava (foto 2011)

    RăspundețiȘtergere